نتایج نظرسنجی مشتریان
1- ابتدا از طریق منوی بالای سایت روی خدمت مورد نظر کلیک کنید.
2- در صفحه باز شده فرم مربوط به مشخصات آن را پر کنید و افزودن به سبد خرید را بزنید. هر تعداد و نوع پرینتی که دارید به همین روش به سبد خرید خود اضافه کنید.
3- روی دکمه تسویه حساب بزنید و مشخصات لازم را تکمیل کنید و در نهایت ثبت سفارش را بزنید. وضعیت سفارش شما از طریق پیامک به شما اطلاع داده می شود.
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
پشتیبانی چاپسون همه روزه به جز تعطیلات رسمی از ساعت 9 الی 19 اماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد.
همچنین در صورتی که سفارش خود را در سایت ثبت کرده اید و پیامک تایید سفارش را دریافت کرده اید نگران seen شدن پیامتان در تلگرام یا ایتا که شامل فایل های شما می باشد ، نباشید ، سفارش شما طی 24-48 ساعت کاری انجام و ارسال می شود.
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، مراحل پردازش سفارش به صورت خودکار از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش چاپسون با شما تماس خواهند گرفت.
هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان میرسد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه رویه های ارسال سفارش مراجعه کنید.
زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه روشهای ارسال مراجعه کنید.
سرویس ارسال سریع چاپسون « چاپآر» نامیده می شود که با گسترش چاپسون به روز می شود. برای اطلاع از آخرین مناطق به صفحه روش های ارسال مراجعه کنید.
چاپسون دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز تجارت الکترونیک زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت www.enamad.ir در بخش کسب و کارهای دارای نماد و وارد کردن آدرس سایت چاپسون در بخش آدرس دامنه وارد و وضعیت و صحت ما را استعلام کنید.
اعتماد شما سرمایه ماست.