آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویتهای چاپسون بوده است و چاپسون در این راستا میکوشد تا مشتریان بدون هیچ نگرانی ، خریدی راحت و امن را در بستر چاپسون انجام دهند و سفارشات در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد.
کارت به کارت
پس از ثبت سفارش ، شماره کارت مقصد به شما نمایش داده می شود. لطفا مبلغ سفارش را به شماره کارت مقصد کارت به کارت کنید و تصویر واریز را از طریق دکمه ای که در همان صفحه وجود دارد برای ما ارسال کنید.
همچنین پیامکی حاوی لینک فرم دریافت رسید واریز برای شما ارسال می شود که میتوانید از طریق آن لینک نیز رسید واریز را ارسال کنید.
علاوه بر این در صفحه حساب کاربری بخش سفارشات در جزئیات سفارش مورد نظر نیز دکمه ارسال رسید واریز وجود دارد که از طریق آن میتوانید رسید واریز خود را ارسال کنید.
پس از ارسال طی چند ساعت سفارش و رسید شما بررسی می شود و نتیجه از طریق پیامک خدمت شما اعلام می شود.
پرداخت اینترنتی (به زودی)
کاربران چاپسون میتوانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال میشود و نیازی به اطلاع دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آمادهسازی و ارسال میشود.
لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد اولویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران میشود.
هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به :
– شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
– رمزپویا (برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز پویا (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
برای فعالکردن رمز خرید پویا ، برخی از بانک ها به صورت خودکار رمز پویا کارت بانکی مشتریان را فعال میکنند در غیر اینصورت از دو طریق میتوانید اقدام به فعالسازی نمایید:
1- میتوانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه کنید و از منوی خدمات رمز پویا اقدام به فعالسازی نماید.
2- مراجعه به شعب حضوری بانک
– CVV2 ( یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارتهای بانکی درج میشود و بهعنوان یک کد امنیتی در پرداختهای اینترنتی کاربرد دارد )
– تاریخ انقضاء (تاریخ انقضا کارت بانکی روی آن حک شده است. در صورتی که تاریخ انقضا روی کارت بانکی وجود ندارد، می توانید تاریخ صحیح را از بانک مبدا استعلام بگیرید)